Einde

6 maart 2022 - Negombo, Sri Lanka

Zoals altijd duren mooie sprookjes niet lang. En zo komt er een einde aan deze fantastisch mooie fietsvakantie in Sri Lanka. Reizen met de fiets in Azië spreekt tot de verbeelding. De grote hitte was soms een spelbreker.
Voor iedereen die van natuur en cultuur houdt, is dit the place to be. De inwoners van Sri Lanka zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Zowel Singalezen, Tamils, boeddhisten, katholieken en moslims leven hier in vrede naast mekaar. Het is vroeger wel anders geweest. De laatste 2 weken  van onze fietsreis is wat overschaduwd geweest door het nieuws van de oorlog in Oekraïne. Vele Russen, Oekraïners zijn of waren hier op vakantie. Sommigen kunnen niet terugkeren naar Kiev.

Mogen we langs deze blog iedereen bedanken die ons gevolgd heeft.

gefietste afstand : 1250 km, geen lekke banden.

1. Elly:
    6 maart 2022
    Dank voor de heerlijke verhalen en foto’s! Veilige thuiskomst gewenst! Tot gauw!
  2. Nora en Erik:
    een mooie reis!!
  3. Leonidas Erna:
    6 maart 2022
    Veilige reis terrug huiswaarts doe maar dikke kleren aan want hier ist mooi maar koud tot thuis
  4. Denise Dielen:
    6 maart 2022
    Ik heb genoten van jullie reisverhalen. Een veilige reis huiswaarts en koester de mooie herinneringen !
  5. Saskia:
    6 maart 2022
    Ik kijk ernaar uit om je terug te zien xxx
  6. Catherine:
    6 maart 2022
    Inspirerende verhalen, leuke blog, benieuwd naar jullie volgend avontuur! 😍👍🏻
  7. Julien en Monique:
    6 maart 2022
    Bedankt voor jullie verhaal, we hebben het met spanning gevolgd.
    Vele groetjes, Julien en Monique
  8. Martin en ria:
    6 maart 2022
    Alweer een podiumplaats voor jullie 👍. Dat geldt trouwens ook voor de fietsen…
    Met dank voor de verhalen, foto’s, commentaren,…
    En nu op naar het/de volgende 💪🏻
  9. Lieve Bultinck:
    6 maart 2022
    Dankjewel voor die wereldse beelden, verrassende landschappen, interessante culturen en vooral mooie natuur in een heerlijke warmte: dat moet deugd hebben gedaan. Welkom terug in Lier en we horen jullie uitgebreide verhalen bij thuiskomst.
    Veilige terugreis.
  10. Nancy De Bie:
    6 maart 2022
    Was fantastisch om te lezen , een veilige trip huiswaarts nu.
  11. Ludwig:
    6 maart 2022
    Weetal een fietstocht achter de rug. Proficiat met de geleverde prestatie en een veilige terugkomst.
    A broer Ludwig
  12. Christopher Dhondt:
    7 maart 2022
    Schitterend! Wat een prestatie!
  13. Ingrid:
    7 maart 2022
    Alweer een mooi avontuur achter de rug. Dank voor de mooie reisverhalen met bijpassende foto's.
  14. Luc D’Hoine:
    7 maart 2022
    Bedankt Christine en Theo voor de leuke reisverhalen uit een boeiend land; we hebben alweer een wereldreis mee-gemaakt.
  15. Paul:
    8 maart 2022
    Merci voor de verslagen, zodat wij toch ook een beetje hebben kunnen mee genieten. Welkom terug thuis !