Zondag 5 januari - Kunming

5 januari 2020 - Kunming, China

Vandaag op verkenning om de stad uit te rijden morgen bij het begin van onze fietstocht. tot 11 uur in de morgen was het droog en plezant fietsen maar daarna gingen de hemelsluizen weer open. Mede door de hevige regen hebben we niet veel kunnen bezoeken vandaag. Spijtig. Op sommige plaatsen moest je door 10 Cm water fietsen. Op de terugweg van het Danchi meer zijn e gaan lunchen in een lokaal restaurantje. De speciatliteit is hier een soort van teppanyaki : tafels met een gat in het midden voor het gasvuur. Hierop komt een kom met soep en kun je er noedels, groenten in gooien. Heel lekker. Toen we naar de rekening vroegen, zeiden ze dat het eten gratis was. Welkom to China! En morgen beginnen we aan ons avontuur!

1. Saskia:
    Na ☔️ komt ☀️.
  2. Mara:
    super!!!
  3. Ann:
    5 januari 2020
    De chineeskes zijn dan precies toch vrijgevig met jullie gratis maaltijd. Ze dachten waarschijnlijk "die arme belgen"...alle gekheid op een stokje... ik vind dit machtig wat jullie doen. Knap!! Een goeie start morgen en zeer veel succes. Wees vooral voorzichtig
  4. Ludwig:
    5 januari 2020
    Goed bezig broerken. Doe zo voort en morgen veel geluk en weinig regen met de fietstocht
  5. Ludwig:
    Het is het Dianchi meer.
  6. Mimi Lambert, Lier.:
    6 januari 2020
    Goede reis gewenst !
  7. JanH:
    7 januari 2020
    Goede reis en veel plezier!