Bus van Nashik naar Pune

25 februari 2024 - Poona, India

Deze foto werd gemaakt op 25 februari 2024 in Poona, India.

1. Willy lus:
    25 februari 2024
    Jullie zijn niet langer BV 's maar stilaan wereldsterren aan het worden nu nog het TVnieuws halen en het is in kannen en kruiken
    Inderdaad wereldsterren.
  3. Martin en ria:
    25 februari 2024
    Die fles ‘The Source Moscato’ mogen jullie alvast meebrengen voor ons. Wel de witte wijn-versie aub, de rode verdragen wij niet zo goed…
    Knap gedaan van jullie 💪🏻
    Bedankt voor de mooie verslagen en nu veilig en vlot naar huis, chop chop !
  4. Leen:
    25 februari 2024
    Fantastisch zeg! Boeiende reis ongetwijfeld. Heel mooi krantenartikel: celebrities on a bike👍 Goeie terugvlucht en welcome home next week!! Dat wordt 100% nagenieten...
  5. Ellen Van de Sande:
    26 februari 2024
    Wat een prachtig avontuur. Wij hebben jullie reis met veel plezier en bewondering gevolgd.We wensen jullie een goede terugreis .Groetjes. Jan en Ellen
  6. Lieve:
    27 februari 2024
    Prachtige foto's en prachtig verhaal. Jullie mogen weer supertrots zijn op jullie avontuur💪🥰